Laatste dag Lapland!

6 januari 2019 - Groesbeek, Nederland

Gisteren begonnen we onze dag met langlaufen. Van te voren heeft Robbert nog een filmpje gekeken over langlaufen voor beginners dus vol goede moed gingen we. Het zag er toch makkelijk uit. Na de eerste meters bleek dat dit niet zo gemakkelijk was als we dachten. Uiteindelijk toch een mooi rondje gelanglaufd, met flinke spierpijn tot gevolg voor sommigen van ons.

Daarna gingen we sneeuwschoenwandelen. Wij dachten meteen aan van die groot uitgevallen tennisrackets maar daar leken ze totaal niet op (zie foto). Na een korte uitleg gingen we. Met de sneeuwschoenen kun je gemakkelijk door de diepe sneeuw heen en ook een steile helling was niet moeilijk. We liepen naar een hut en uiteraard kregen we weer warme bessensap. Na de korte stop was het buiten inmiddels aardig donker. Het was een mooi beeld: een groep mensen lopend in een treintje met lampjes bij zich.

Na deze wandeling hebben we onze vakantie afgesloten met een diner bij Otso. We kregen allemaal een mega pizza dus we konden weer rollen naar ons huisje.

Joris en Saskia wilden graag nog een keer het Noorderlicht zien en dit is ze gelukt!

Wij willen jullie bedanken voor alle leuke berichtjes. Inmiddels zijn we weer terug in het groene Groesbeek!

Tot ziens!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade