Het aftellen is begonnen!

3 december 2018 - Groesbeek, Nederland

Lieve allemaal,

Welkom op onze blog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Lapland. Wij vertrekken op zondag 30 december vanaf Schiphol. Wij gaan naar Äkäslompolo om precies te zijn, net boven de poolcirkel. Tijdens de winter kan de temperatuur variëren van -10° tot -30°Celsius.

Dit betekent koffer vol met pully’s, fleecevesten, mutsen, schoenen tot -18 (hoe moet dat als het -20 wordt 😬?) skibroeken, thermo-ondergoed, hand en voetwarmers. Niet druk maken over leuke bloesjes, jurkjes en panty’s die stuk kunnen haha!

Op de planning staat een Huskysafari, Noorderlicht sneeuwscootersafari, rendiersafari, sneeuwschoenwandeling, skiën en met een sneeuwscooter naar een Snow village!

We hopen op deze manier jullie een beetje mee te laten genieten van onze trip naar Lapland.

Liefs!

1. Marielle:
    9 december 2018
    Tjee wat een beleving , super leuk om jullie te mogen volgen op deze mooie reis. Liefs de Sackertjes uit Puiflijk .
  2. Simon en Lieke:
    29 december 2018
    Hoi hoi,

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie! Het wordt zeker weten een reis om nooit meer te vergeten. We kijken uit naar de verhalen, geniet ervan!

Liefs Simon & Lieke
  3. Annemarie & Emiel:
    30 december 2018
    Lieve allemaal,
    Gelukkig zijn jullie veilig geland, het avontuur kan beginnen! Wij hopen dat jullie heel veel gaan genieten! van de sneeuw, de safari’s, hopelijk ook van het noorderlicht en natuurlijk van elkaar! Wij zijn benieuwd naar de foto’s en verhalen!

Liefs Emiel Annemarie Merel en Bart-Jan