Ha Long Bay

12 augustus 2016 - Hanoi, Vietnam

Hoi allemaal, afgelopen twee dagen zijn wij met een boot op tour naar Ha Long Bay geweest. Het was een Annam Junk. Dit was in één woord geweldig!! Zo gingen wij kajakken, de mooiste grot van de wereld bezichtigen, hadden we een kookcursus springrolls maken en mochten we tot slot nog zwemmen bij een eilandje. Het uitzicht vanaf de boot was mooi, de crew was aardig en het eten was veel te veel maar enorm lekker. Oja en we hadden wifi aan boord <3!!!! Wij vermaken ons hier wel!! De foto's spreken voor zich.

Theo, de temperatuur voelt hier aan als 48 graden met een vochtigheidspercentage van 74%. Erg heet en benauwd dus.

Morgen verlaten we het noorden en vliegen we door naar Hue.

Groetjes,

Milou

1. Helma:
    12 augustus 2016
    Heel erg afwisselend wat jullie allemaal meemaken !!
    En wat een mooie foto's. Geniet er nog van.
    Groeten Helma, Fred, Tessa en Bo
  2. Annemarie & Emiel:
    12 augustus 2016
    Die kookcursus is een mooie investering haha! En wat hebben jullie het heet! Mooie foto's en wat doen jullie veel op een dag! Geniet van elk moment en blijf mooie foto's maken zodat we straks, als jullie thuis zijn, het nog eens over kunnen doen.
    Emiel Annemarie Merel en Bas
  3. Fam. Braam:
    12 augustus 2016
    Het is een prachtige film die steeds weer voorbij komt, de mooie foto's en de drukke bezigheden. Maar op die vochtige hitte hoef je echt niet blij te zijn.
    Maar gisteren in Groesbeek ook niet, want de maximum temperatuur was toen slechts 15,4 graden bij langdurig regen. Groetjes Theo en Tiny
  4. Theo en Majaa:
    12 augustus 2016
    Jaloers zijn we op jullie avonturen. De volgende keer toch maar iets verder dan Ibiza. Enjoy,
  5. Simon en Lieke:
    Hoi Milou en Robbert,

Wat een leuke verhalen en mooie foto's! Gelukkig is het eten lekker haha! Geniet van jullie vakantie en wij kijken uit naar het volgende verhaal! Liefs Simon en Lieke
  6. Jeroen Theunissen:
    14 augustus 2016
    Hee Milou en Robbert,

Heel gaaf wat jullie al allemaal gedaan hebben! Veel plezier nog de komende 2 weken en tot snel weer :). Doen we even een avondje foto's kijken!

Groeten van Jeroen